Sunday, November 13, 2011

Kucing Garong

Kucing adalah haiwan yang sangat kiut. Semua orang suka kucing..lelaki kucing sahaja yang suka budak kecik.!

Tapi aku cuma suka anak2 kucing saja, sebab mereka semua sangat adorable.
Masa student dulu, kami pernah bela anak kucing dalam rumah, kucing itu dikutip dari tepi jalan.
Haiwan itu sangat la comel dengan bulu beliau yang fully white, jadi kami decided, nak bagi nama kucing itu, PG ....

PG stand for Paling Ganas, sebab aku nak menutup kecomelan beliau yang tersangatlah kiut miut dan manja..
Aku selalu belikan PG Whiskas dan bagi beliau tidur atas tilam aku.
Sebab tu PG sangat rapat dengan aku dan xpernah berak atas tilam aku. Yang selalu jadi mangsa adalah tilam Zaid. Bila PG kena marah sebab berak atas tilam, PG pandai buat muka sedih yang kiut, macam faham je

Satu petang hening yang bosan, aku dan Zaid tinggal berdua dalam rumah bersama PG.
Disebabkan kebuntuan aktiviti, Aku telah mencabul kehormatan PG dan beliau turut asyik merelakannya

PG aku baringkan meniarap sambil kakinya mengahdap awan, ekor PG aku letakkan dikemaluan beliau dan digosok2 kan berulang kali di tempat sama. Beliau dilihat sangat menikmati dengan fenomena yang telah aku ajar ini. Oh My God... PG ejaculate.......!

Oh yessss. I thought a cat on how to masturbate .!! #LMFAO

hahhahhahahhahahaa

Bila tengok pix ini, aku terasa sangat merindui PG kesayangan aku itu

enjoice





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...